יעוץ זוגי אונליין בוידאו או בטלפון

יעוץ בווידאו הוא הכי קרוב לייעוץ אמיתי.

הבעיה בייעוץ טלפוני שלא רואים אחד את השני ולפעמים בטלפון לא רואים חיוך קל / ציניות / סגנון / קושי / שמחה ועוד… וזה מוריד הרבה בהבנת המצב וההרגשה.

יעוץ בווידאו חוסך להגיע פיזית.

(עם זאת חשוב להדגיש שאין כמו פגישה פיזית!)

 

מה זה דורש ממך?

להיכנס לקישור ולהפעיל את השיחה. לא חייבים להוריד תוכנה וכדו' והשיחה ללא עלות.

או שיחה טלפונית אם זה חד פעמי – קבוע לא אוכל להתחייב.

הערה: יש תחומים בתקשורת שלא אוכל לעשות דרך וידאו או טלפון.

*איך זה הולך?

*אין התחייבות להמשך הפגישות | אם הפגישה הייתה הרבה פחות משעה או הרבה יותר משעה – המחיר יישאר אותו מחיר | רמת הפתיחות שלי מוגבלת קצת בשיחת וידאו | ט.ל.ח.

על הרב יעקב שקולניק

הרב יעקב שקולניק הוא יועץ נישואין ומדריך חתנים מיוחד שעובד מהלב ומהרגש. הוא יוצר של חומרים רבים בנושאי זוגיות ועוד וכיוצר הוא מחויב בלמידה תמידית למענו ולמען הקהל שלו.

בין המוצרים שאנשים מקבלים מהרב יעקב שקולניק או רוכשים ממנו (בסדר יורד לפי הפופולריות): העלון לזוגיות, יעוץ זוגי, חוברות, דוחות אלקטרוניים, הדרכות חתנים, רכישת קורסים באינטרנט, קורסים פיזיים, דיסקים של שמע.

עוד אודות הרב יעקב שקולניק

אני ממש ממליצה בחום על ייעוץ זוגי פרטני. אנחנו זוג נשוי כ17 שנים, חשבנו שאנחנו חיים טוב+-, הגענו לייעוץ חד פעמי. והבנו שיש מה לשפר ולהעצים. עשינו תהליך של שינוי פנימי וזוגי, תוך הכוונה ודיסקרטיות מלאה מהרב יעקב שקולניק שליט'א. וכעת לאחר כמה מפגשים, הזוגיות שלנו קפצה בכמה רמות, בכל התחומים!!! ישר כח!! תמשיך לעשות חיל ולבנות עוד בתים בישראל! תודה רבה!
ג.
מודיעין עילית

לגלות עוד מהאתר הרב יעקב שקולניק - יועץ נישואין

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.