חמותי מתערבת בחינוך הילדים – מה עושים כשהסבתא עוקפת את אבא ואמא?
שלום, חמותי מתערבת לנו בחינוך הילדים. מה הכוונה? אם אני אצלה בבית ואני אומר לילד על משהו לא לעשות או לא לקחת ממתק או משהו
כתבתי דו"ח קצר ומיוחד על איך אני עוזר לאנשים לצאת מדיכאון.
זה הצליח לי כמה פעמים ולכן החלטתי להעלות את הדברים על הכתב. בקצרה.
לא מזמן היה אצלי מישהו שמבחינתי היה הקש ששבר את גב הגמל – כדי שאכתוב ואציע את את הדוח הזה.
וכך הוא היה נשמע, (כך גם מתחיל הדוח):
היה אצלי מישהו בדיכאון.
הוא מדוכא מהחיים. מדוכא מאשתו. מדוכא מהילדים. מדוכא מחיי האישות. מדוכא מהכספים. מדוכא מעצמו שלא מוצא את עצמו. מדוכא שאשתו משפילה אותו. מדוכא ממצבו הרוחני. מדוכא מכך שהוא מרגיש חסר סיכוי להצליח. כל דבר סביבו ממש לא מצליח וכל דבר הוא מדכא בפני עצמו.
הבן אדם פשוט בדיכאון!
מרגיש שהוא חסר סיכוי ושהעולם לא מחייך אליו!
הכותב אינו מורשה לעסוק בתחום הנפש, יש לקחת את הדברים כהשראה בלבד-
למי זה מיועד?
מיועד לאנשים רגילים שמרגישים שהם בדיכאון ומיואשים מלנקוף אצבע בקשר למצבם.
חשוב לי שירכשו את זה באמת אלו שצריכים שלהם הכנתי את זה מכל הלב!
אנשים שחיים את החיים ולא מזדהים עם הציטוט שהבאתי מקודם. אני חושב שזה יהיה מיותר להם. אולי מלבד יצר הסקרנות.
הדוח קצר מאוד (כ- 7 עמודים) ויקר מאוד!
הסיבה למחיר: למי שזה יעזור זה כנראה יתברר כזול מאוד!
למי שיתאכזב אני עוזר לו לא לקנות!
המחיר: 50 ש"ח
*שים לב!
-הכותב אינו מורשה לעסוק בתחום הנפש, יש לקחת את הדברים כהשראה בלבד-
-אין התחייבות לפתרון, למרות שזו המטרה!-
אני מסיר ממני כל אחריות בשימוש בדוח זה. והאחריות הינה על הקונה בלבד!
כמו כן אני לא חושב שהדוח הזה יכול לעזור לאנשים במצבים נפשים מסובכים שנוטלים כדורים משמעותיים.
זה מיועד לאנשים רגילים שמרגישים שהם בדיכאון ומיואשים מלנקוף אצבע בקשר למצבם.
שלום, חמותי מתערבת לנו בחינוך הילדים. מה הכוונה? אם אני אצלה בבית ואני אומר לילד על משהו לא לעשות או לא לקחת ממתק או משהו
לפני כמה שנים פרסמתי את המאמר הזה וקיבלתי עליו הרבה תגובות. עכשיו עברתי עליו שוב, עם כמה שינויים, ונראה לי שהוא נכון גם היום:

היי ערב טוב רציתי לשאול אותך אנחנו נשואים כמה שנים אני לקחתי על עצמי עוד מתחילת הנישואים להחמיא כל יום לבעלי על 3 דברים בהתחלה

לפעמים בעל לא מבין, לא מקשיב, או מגיב בצורה שמאכזבת מאוד את אשתו. אבל האם זה אומר שמדובר מיד בבעיית תקשורת עמוקה? בעיניי, לפני שקופצים לאבחנות שמכבידות על בני הזוג, צריך לעצור רגע ולבדוק מה באמת קורה שם.

שאלה כואבת מאישה שמרגישה שאין לה פרטנר אמיתי לשיחות עומק בזוגיות. מה קורה כשלא לדבר תוקע את הקשר, אבל לדבר שוב ושוב רק מסבך ומאכזב?

יש משפטים שנשמעים מאוד נוצצים לגבי זוגיות, אבל כשבודקים אותם בתוך החיים עצמם – צריך לשאול האם הם באמת בונים קשר, או רק מחפשים ריגוש.