
לב שבור: כשבעלי לא רואה את המאמצים שלי
שלום, ראשית אני רוצה להודות על המיילים והתוכן העשיר, רציתי לשאול, אני נשואה מעל 10 שנים ב"ה באושר ועושר, עד שבעלי התחיל לעבוד שעות ע"ג

שלום, ראשית אני רוצה להודות על המיילים והתוכן העשיר, רציתי לשאול, אני נשואה מעל 10 שנים ב"ה באושר ועושר, עד שבעלי התחיל לעבוד שעות ע"ג

שלום הרב שקולניק ברוך ד' יש לנו שלום בית יותר ויותר מאז החתונה אנו מבינים יותר ויותר אחד את השני על אף הקשיים בדרך כבר

אשמח שתפרט בדיוק מהו קשר רגשי עמוק. מה הן שיחות נפש ועומק? הייתי רוצה שתפרט ברחל בתך הקטנה. אולי כי כל אחד מפרש את זה

תודה רבה רבה על כל התכנים המיוחדים, אני מרגישה שהם פשוט שיפרו לנו את השלום בית, ממצב טוב לטוב מאוד+ ואני מדברת על כמה

שלום הרב שקולניק, ראשית תודה על כל המיילים המחכימים והמחזקים. אשמח להשמיט פרטים מזהים. אנחנו זוג שנשוי כבר ***** ***** ומאז 3 שנים לא קלות

שלום וברכה, אני מאד נהנת מהמיילים ומהדברים המחכימים אנחנו ב"ה נשואים מעל 10 שנים עם ב"ה 6 ילדים בלע"ה ותמיד במגמת שיפור ורצון להתקדם מאד

שלום וברכה, אנחנו נהנים מאודדדד מהמיילים שלך , קוראים יחד ומתקדמים בשמחה ! רציתי לשאול איך אומרים ברבים – עשיתי או עשינו?? בעלי בנ"א

חוקרים נתנו ל 100 בני אדם (גברים ונשים) דגלים אדומים ובקשו מהם להניף את הדגל כשהתשובה היא חיובית. הנה השאלות שהם נשאלו: מי חושב שהוא

שלום וברכה, דבר ראשון – תודה על הקבוצה הזו ששמה לנו את הזוגיות על השולחן וגורמת לכולנו להתחזק בנושא, תודה רבה! רציתי לשאול