
טיפול זוגי או אישי? כך תחשבו על זה נכון כשיש משבר בזוגיות
שלום לך, ראשית אני רוצה להודות על החומרים שאתה שולח, אני מאוד מחכימה מהם. רציתי לשמוע את חוות דעתך בעניין שאני מתחבטת איתו. אנו נשואים

שלום לך, ראשית אני רוצה להודות על החומרים שאתה שולח, אני מאוד מחכימה מהם. רציתי לשמוע את חוות דעתך בעניין שאני מתחבטת איתו. אנו נשואים

לכבוד ר' יעקב היקר! אני מבקשת מבעלי שידבר עם האחראי על הגנרטור כי זה לא עובד לנו ואנחנו סתם משלמים כסף. הוא אומר שלא

שלום הרב יעקב, אני נשואה כ11 שנים, מתחילת נשואינו (אירוסינו) לא הרגשתי חיבור או כמו שנקרא קליק עם בעלי, קשה לכתוב את זה אבל אני

בוקר טוב אני רוצה לעלות שאלה אני נשואה 14 וחצי שנים יש לנו 7 ילדים ואני לא שורדת את החיים יותר נכון אני תמיד בהישרדות

הנה תגובה יפה שמצדיקה פוסט בפני עצמו: שלום, נהנית מאוד מהמיילים שלך, תודה רבה! לגבי השאלה למה האישה המסכנה עם הכלים שבעלה עושה לה טובה,

תודה על העלונים נותנים הרבה! למרות שראיתי שהיו כמה שאלות ששאלו בנושא הזה עדיין לא קבלתי מענה לכן אני שואלת אני, אני נשואה שנה וחצי.

צהריים טובים אנחנו נשואים שנה באושר ב"ה, הרבה בזכות הפגישה שהיינו אצלך וקיבלנו הרבה כלים שאנחנו משתמשים בהם המווון, אז ממש תודה רבה. לשאלה: בעלי

שאלה, איך אפשר לבנות זוגיות נכונה כשהאשה לא סומכת על בעלה מבחינה רוחנית? תודה שלום, דרך משותפת רוחנית, היא חלק מהותי בקשר וכשאין שיתוף

מודיעה מראש – זה ארוווווך וכנראה לא הכל מתאים לפרסום מנסיוני (17 שנות נישואין) היינו אצל מס' יועצים במהלך השנים שמענו וקראנו חומר בלי

שלום וברכה, אולי יקרא נס ותשיב למייל מהר עם פתרון בשבילי (מצפה לישועת ד') השאלה שלי אולי לא באמת קשורה למה שאתה מטפל אבל