
לב שבור: כשבעלי לא רואה את המאמצים שלי
שלום, ראשית אני רוצה להודות על המיילים והתוכן העשיר, רציתי לשאול, אני נשואה מעל 10 שנים ב"ה באושר ועושר, עד שבעלי התחיל לעבוד שעות ע"ג

שלום, ראשית אני רוצה להודות על המיילים והתוכן העשיר, רציתי לשאול, אני נשואה מעל 10 שנים ב"ה באושר ועושר, עד שבעלי התחיל לעבוד שעות ע"ג

תודה גדולה על כל המיילים המחכימים ישלם לך ד' אנו נשואים 6+ שנים ואף פעם לא זכיתי לראות את בעלי לומד בבית ,חוץ מכמה פעמים

אשמח לתשובה- איך גורמים לפתיחות אצל הבעל-שירצה לספר ולשתף מעצמו להתייעץ עם אשתו יותר וכו' וכן רעיונות לשיחה פורחת שמחה תורמת … בקיצור- שיהיה חוויה

שלום וברכה! יש נושא שמאד מעיק עליי בזמן האחרון אשמח להכוונתך. אני נשואה 3 שנים+ 2 ילדים חיים סבבה ב"ה. אני עובדת שכירה במשרד 8

שלום רב רציתי לשאול אנו נשואים כחמש שנים, ומרגישה שלצאת מהבית לעבודה זה מוציא לי את המיוחדות שבזוגיות, כאילו יהיה הכי טוב אם אישאר בבית

שאלה קצת שונה.. ברוך ה'.. אנו נשואים כ8 שנים. תודה רבה לה' זכיתי בבעל באמת באמת באמת נדיר בכל קנה מידה. מפנק, תומך, עוזר,

שלום וברכה, רציתי לשאול. אני מרגישה שמאד חסרות לי מחמאות מבעלי, הוא לא מחמיא הרבה בכלל (פעמים בודדות בשבוע) וגם כשהוא כן מחמיא, זה בצורה

איך אישה צריכה להתנהג לבעלה? היחסים בין אישה לבעלה הם מורכבים ודינמיים, וישנן דרכים רבות להביע חיבה, כבוד ותמיכה. עם זאת, ישנם כמה עקרונות יסוד

בעלי מדבר אליי לא יפה: מה לעשות? התנהגות לא מכבדת מצד בן זוג, כמו דיבור פוגעני, זלזול או התפרצויות זעם, היא חוויה קשה ופוגעת. נשים

אני רוצה להסביר מזה ”לא עושה רצון בעלה“: מדובר באשה שעושה המון עבור בעלה ובאמת שלטובתו! לכן קשה לי לכתוב את ההמשך: אבל זה