
א': אשתי לא מעריכה כסף כמוני!
יש לי שאלה שמאד מציקה לי בנושא ההבדל ביני לאשתי בנושא של "כסף". אני יש לי רצון ומוכנות לטרוח הרבה כדי להכניס כסף ולא להיות

יש לי שאלה שמאד מציקה לי בנושא ההבדל ביני לאשתי בנושא של "כסף". אני יש לי רצון ומוכנות לטרוח הרבה כדי להכניס כסף ולא להיות

אתה יודע איך זה… לפעמים אתה מגיע עם לב טוב לשני ורוצה לעזור לו עם הפחדים שלו או עם העצב שלו או עם כל דבר

אני קוראת מאמרים באתר תקופה ומאוד נהנית מהגישה וכו'. רציתי לשאול כמה שאלות שחשובות לי, אשמח אם תוכל לענות לי. 1. נישאתי לפני שנתיים

שלום וברכהבעלי רכש ממך כמה חוברות ואנחנו מנויים לעלון חשבתי בעצמי לשלוח שאלה אני נשואה עם הרבה ילדים ב"הגם מתבגרים. התחתנו נורא צעיריםובאמת,לא זוכרת איזו

מה ההבדל בין תלונה לביקורת? (מה שאני כותב כאן מתאים לזוג שנשוי משהו כמו 6 ומעלה שנים וכשהמצב קשה…) אז מה ההבדל בין

שלום לך! לא יודע למה, אבל הדבר הזה שמיד תקראו נדחף מתוכי אל הכתב, אחרי שהתבשל אצלי כיממה, צף ושקע, אבל צף שוב. אולי זה

אחרי שתקרא\י את זה יהיה לך קל להאמין יותר לבן זוגך! המוח שלנו עובד בצורה שהוא רושם דברים שראינו, עשינו, חשבנו, שמענו. אז למה

להפוך לרלוונטי! תאר לך שיש לך מקום שהוא שייך לך באולם כנסים גדול או באולם בחתונה של קרוב משפחתך או בבית כנסת גדול, ומסיבות מסוימות אתה

אנשים אוהבים לומר "הוא אשם, בגללו זה המצב הזה" בוא נניח שאתה או את היא הצודקת והוא האשם. אז אנחנו יודעים את מי צריך לתלות

שלום וברכה, אני נהנית מאד לקרוא את העלונים המחכימים שלך! רציתי לשאול משהו שמאד מפריע לי – בעלי אדם מקסים במיוחד! בדר"כ אני קוראת את