די לחשוב! תדבר מהלב!

לר' יעקב היקר!

 

אולי זה דבר פשוט,

אולי כבר אמרת את זה,

ואולי זה לא נכון,

 

תמיד אומרים לבעל איך לענות לאשה
ולא להציע פתרונות 

 

אבל מי שזה גורם לו הרבה מחשבה,
איך לענות? ומה לענות?

 

ובגלל זה, הוא כבר לא מדבר, אלא חושב…

 

אז קודם כל עדיף שיתרגל לדבר מה שזורם לו
ואח"ז שישתדרג,

 

מה אומר?

נכון או לא נכון?

 

תודה על הכל!

 

שלום לך!

חד משמעי נכון!!

קודם כל לדבר -גם אם זה מסתבך בהמשך.

אם לא מצליחים להסתדר עם מה שזה גורם כשמדברים, צריך לטפל בבעיית ההמשך ולא להוסיף בעיית שתיקה.

כי שתיקה מתפרשת בצד השני כרצונו

והצד השותק לא מגיע לידי ביטוי

 

אני איתך לגמרי!!

בהצלחה רבה!!

יעקב

 

רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה?

אם מה שקראת כאן נוגע לך, יש שתי דרכים פשוטות להמשיך:
אפשר לדבר איתי על המצב הספציפי שלכם, ואפשר פשוט לבחור לבד חומר מתאים מהחנות.

לתשומת לבך:
תגובות מזלזלות פוגעות (בבעל האתר\בשואל השאלה) או לא מתאימות לרוח חברות הסינון ימחקו ויסומנו כספאם לצמיתות ובמקרים מסויימים אף יוסרו מרשימת התפוצה.

כתוב תגובה...

רוצים זוגיות טובה יותר?

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל - בנוסף על העלון לזוגיות.

הצטרפו ל 1,012 מנויים נוספים
סטטיסטיקות בלוג
  • 1,066,049 כניסות

האחרונים

רוצים זוגיות טובה יותר?

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל - בנוסף על העלון לזוגיות.

הצטרפו ל 1,012 מנויים נוספים
קטגוריות

לגלות עוד מהאתר הרב יעקב שקולניק - יועץ נישואין

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא