
בעיית תקשורת בזוגיות – מתי לא למהר למסקנות?
לפעמים בעל לא מבין, לא מקשיב, או מגיב בצורה שמאכזבת מאוד את אשתו. אבל האם זה אומר שמדובר מיד בבעיית תקשורת עמוקה? בעיניי, לפני שקופצים לאבחנות שמכבידות על בני הזוג, צריך לעצור רגע ולבדוק מה באמת קורה שם.
אופס!
מצטערים על ההפרעה.
לתשומת לבך דף זה לא נמצא,
אנחנו מתנצלים על הבעיה.
ועושים כמיטב יכולתנו לתקן את התקלה!
בינתיים ננסה לעזור לך למצוא את שחיפשת באמצעות הקישורים הבאים:

לפעמים בעל לא מבין, לא מקשיב, או מגיב בצורה שמאכזבת מאוד את אשתו. אבל האם זה אומר שמדובר מיד בבעיית תקשורת עמוקה? בעיניי, לפני שקופצים לאבחנות שמכבידות על בני הזוג, צריך לעצור רגע ולבדוק מה באמת קורה שם.

שאלה כואבת מאישה שמרגישה שאין לה פרטנר אמיתי לשיחות עומק בזוגיות. מה קורה כשלא לדבר תוקע את הקשר, אבל לדבר שוב ושוב רק מסבך ומאכזב?

יש משפטים שנשמעים מאוד נוצצים לגבי זוגיות, אבל כשבודקים אותם בתוך החיים עצמם – צריך לשאול האם הם באמת בונים קשר, או רק מחפשים ריגוש.

יש זוגות שעושים הרבה דברים ביחד, ויש זוגות שכל אחד אחראי על התחום שלו. האם זו בעיה בזוגיות, או שזו דווקא צורת חיים בריאה?

מה עושים כשהבעל מעיר שוב ושוב גם על דברים קטנים, ואיך אפשר לענות בצורה חכמה, רגועה ולא מתגרה?

אחרי המייל על האישה שעושה הכול לבד, קיבלתי תגובה שאני חושב שיכולה לתת השראה. אני מביא אותה כאן, כי היא נוגעת בנקודה חשובה מאוד. רק

שלום וברכה, תודה על התוכן המחכים אנחנו קוראים בשקיקה ומאד נהנים רציתי לשאול – אנחנו נשואים שנתיים + תינוק מתוק סה"כ חיים טוב ב"ה, יש

בימים כאלה כולם מבינים למה צריך כיפת ברזל. לא כדי שלא יהיה ירי בכלל – אלא כדי שלא כל דבר יפגע. וגם בזוגיות צריך

שלום וברכה ראשית כל אציין שאני ובעלי קוראים את המיילים שלך, וגם רכשנו הרבה מהחומרים שלך, ואנחנו נתרמים ונהנים מאוד, אוהבים את כיוון החשיבה שלך שילמתי על

יש מסר שאני מעביר כבר שנים במילים, והוא, שעם כסף אפשר לקנות שלום בית ולפעמים שווה להשתמש בו לשלום בית. הנה מכתב שיזכיר לכם והיא

שלום הרב שקולניק אולי תוכל לתת לי מענה. פורים מגיע, ובכל שנה במשפחתי יש מפגש עם הורי וכל המשפחה הברוכה. כל אחד נוטל את

שלום וברכה, ראשית אפתח בתודה על המיילים המחכימים! בעלי ואני אוהבים לקרוא ביחד 🙂 שנית, יש לי שאלה, מקווה שכבודו יענה, אך אבין אם