
איך לבנות ערך עצמי שלא תלוי במה שאחרים חושבים?
פורסם גם במיל, ואני מעלה את זה כאן כי הנושא הזה נוגע להרבה אנשים: איך בונים ערך עצמי שלא תלוי רק בזה שאחרים מעריכים אותנו?
אופס!
מצטערים על ההפרעה.
לתשומת לבך דף זה לא נמצא,
אנחנו מתנצלים על הבעיה.
ועושים כמיטב יכולתנו לתקן את התקלה!
בינתיים ננסה לעזור לך למצוא את שחיפשת באמצעות הקישורים הבאים:

פורסם גם במיל, ואני מעלה את זה כאן כי הנושא הזה נוגע להרבה אנשים: איך בונים ערך עצמי שלא תלוי רק בזה שאחרים מעריכים אותנו?
שלום, חמותי מתערבת לנו בחינוך הילדים. מה הכוונה? אם אני אצלה בבית ואני אומר לילד על משהו לא לעשות או לא לקחת ממתק או משהו
לפני כמה שנים פרסמתי את המאמר הזה וקיבלתי עליו הרבה תגובות. עכשיו עברתי עליו שוב, עם כמה שינויים, ונראה לי שהוא נכון גם היום:

היי ערב טוב רציתי לשאול אותך אנחנו נשואים כמה שנים אני לקחתי על עצמי עוד מתחילת הנישואים להחמיא כל יום לבעלי על 3 דברים בהתחלה

לפעמים בעל לא מבין, לא מקשיב, או מגיב בצורה שמאכזבת מאוד את אשתו. אבל האם זה אומר שמדובר מיד בבעיית תקשורת עמוקה? בעיניי, לפני שקופצים לאבחנות שמכבידות על בני הזוג, צריך לעצור רגע ולבדוק מה באמת קורה שם.

שאלה כואבת מאישה שמרגישה שאין לה פרטנר אמיתי לשיחות עומק בזוגיות. מה קורה כשלא לדבר תוקע את הקשר, אבל לדבר שוב ושוב רק מסבך ומאכזב?

יש משפטים שנשמעים מאוד נוצצים לגבי זוגיות, אבל כשבודקים אותם בתוך החיים עצמם – צריך לשאול האם הם באמת בונים קשר, או רק מחפשים ריגוש.

יש זוגות שעושים הרבה דברים ביחד, ויש זוגות שכל אחד אחראי על התחום שלו. האם זו בעיה בזוגיות, או שזו דווקא צורת חיים בריאה?

מה עושים כשהבעל מעיר שוב ושוב גם על דברים קטנים, ואיך אפשר לענות בצורה חכמה, רגועה ולא מתגרה?

אחרי המייל על האישה שעושה הכול לבד, קיבלתי תגובה שאני חושב שיכולה לתת השראה. אני מביא אותה כאן, כי היא נוגעת בנקודה חשובה מאוד. רק

שלום וברכה, תודה על התוכן המחכים אנחנו קוראים בשקיקה ומאד נהנים רציתי לשאול – אנחנו נשואים שנתיים + תינוק מתוק סה"כ חיים טוב ב"ה, יש

בימים כאלה כולם מבינים למה צריך כיפת ברזל. לא כדי שלא יהיה ירי בכלל – אלא כדי שלא כל דבר יפגע. וגם בזוגיות צריך