
ייעוץ
מה עושים כשאין פרטנר לשיחה בזוגיות?
שאלה כואבת מאישה שמרגישה שאין לה פרטנר אמיתי לשיחות עומק בזוגיות. מה קורה כשלא לדבר תוקע את הקשר, אבל לדבר שוב ושוב רק מסבך ומאכזב?

שאלה כואבת מאישה שמרגישה שאין לה פרטנר אמיתי לשיחות עומק בזוגיות. מה קורה כשלא לדבר תוקע את הקשר, אבל לדבר שוב ושוב רק מסבך ומאכזב?

יש משפטים שנשמעים מאוד נוצצים לגבי זוגיות, אבל כשבודקים אותם בתוך החיים עצמם – צריך לשאול האם הם באמת בונים קשר, או רק מחפשים ריגוש.

יש זוגות שעושים הרבה דברים ביחד, ויש זוגות שכל אחד אחראי על התחום שלו. האם זו בעיה בזוגיות, או שזו דווקא צורת חיים בריאה?

מה עושים כשהבעל מעיר שוב ושוב גם על דברים קטנים, ואיך אפשר לענות בצורה חכמה, רגועה ולא מתגרה?