שלום,
חמותי מתערבת לנו בחינוך הילדים.
מה הכוונה? אם אני אצלה בבית ואני אומר לילד על משהו לא לעשות או לא לקחת ממתק או משהו כזה, הוא מתחיל לבכות
ואז חמותי מחכה לרגע שאני או אשתי לא רואים ונותנת לו את זה מאחורי הגב שלנו, עד כדי כך שהילדים יודעים שאם אנחנו לא מרשים משהו הם הולכים לבכות לסבתא ומקבלים.
מה אפשר לעשות עם זה?
שלום,
אני אומר לסגור את זה מול הילדים.
אם אבא ואמא לא מסכימים ואתם הולכים לסבתא זה לא בסדר וימנע מהם משהו כי לא שמעו לכם.
העניין הוא המשמעת מולכם לא מול החמות.
בנוסף אצל הסבתא צריך להיות קצת יותר גמיש מאשר בבית, אבל ברור שצריכה להיות משמעת והמשמעת היא כאמור מולכם.
צריך להיות ביניכם אמון חזק.
בהצלחה רבה.
יעקב
וזה המקום להזכיר שהכנתי חוברת עם שאלות הקוראים בנושאי חינוך – נמצאת כאן








