
איך לבנות ערך עצמי שלא תלוי במה שאחרים חושבים?
פורסם גם במיל, ואני מעלה את זה כאן כי הנושא הזה נוגע להרבה אנשים: איך בונים ערך עצמי שלא תלוי רק בזה שאחרים מעריכים אותנו?

פורסם גם במיל, ואני מעלה את זה כאן כי הנושא הזה נוגע להרבה אנשים: איך בונים ערך עצמי שלא תלוי רק בזה שאחרים מעריכים אותנו?

היי ערב טוב רציתי לשאול אותך אנחנו נשואים כמה שנים אני לקחתי על עצמי עוד מתחילת הנישואים להחמיא כל יום לבעלי על 3 דברים בהתחלה

לפעמים בעל לא מבין, לא מקשיב, או מגיב בצורה שמאכזבת מאוד את אשתו. אבל האם זה אומר שמדובר מיד בבעיית תקשורת עמוקה? בעיניי, לפני שקופצים לאבחנות שמכבידות על בני הזוג, צריך לעצור רגע ולבדוק מה באמת קורה שם.

יש משפטים שנשמעים מאוד נוצצים לגבי זוגיות, אבל כשבודקים אותם בתוך החיים עצמם – צריך לשאול האם הם באמת בונים קשר, או רק מחפשים ריגוש.

יש זוגות שעושים הרבה דברים ביחד, ויש זוגות שכל אחד אחראי על התחום שלו. האם זו בעיה בזוגיות, או שזו דווקא צורת חיים בריאה?

מה עושים כשהבעל מעיר שוב ושוב גם על דברים קטנים, ואיך אפשר לענות בצורה חכמה, רגועה ולא מתגרה?